NODEN HORECA BELGIË

•Duurzaamheid
  • De ‘plastic ban’ waarbij vooral de millennials zich aangesproken voelen
  • Love taste, hate waste’ = consumenten hebben aandacht voor voedselverspilling
  • ‘Holistic approach’ waarin landbouw en foodservice nauwer samenwerken 
•Gezondheid
  • Mentale gezondheid’ waarbij eten en drinken effect hebben op de psychische gezondheid
  • 'Powerfull seniors’ beschouwen voeding als middel ter preventie van gezondheidsproblemen
  • Van smeren naar eten
•Gebruiksgemak
  • Bij de ‘fast foodies’ ontbreekt het aan tijd en vaardigheden
  • 'From fast to automatic service’ geleverd op de plaats dat men wil
  • 'Streaming foodservice’ op elk moment van de dag
•Unieke Beleving
  • De ervaring moet de moeite en de verplaatsing waard zijn
  • De beleving moet doordacht zijn = conceptuele invulling van A tot Z
  • De beleving moet buitengewoon gastvriendelijk zijn met doorgedreven gastgerichtheid met uitzonderlijke dienstverlening
  • De beleving moet voelbaar zijn van digitaal tot in de zaak
•Digitaal gemak
  • ‘Digitale reservatie + bestellingen’ vóór het restaurantbezoek = kostenbewuste snelheid
  • ‘Digitale bestellingen’ af te halen of aan huis geleverd
  • Virtuele restaurants in grootsteden = explosieve innovatie
•Thuisoplossing
  • Groeiende thuiswerkende beroepsbevolking
  • Groeiende overall thuisconsumptie
  • Nood aan doordachte thuisoplossingen

Wat/Hoe

Partners

Inspiratie/Trends

Contacteer ons


Contacteer Ons

Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
Email
  • Copyright
    www.horecaconceptservice.be
  • Design by
    www.wacowebdesign.be