Over mezelf

Tijdens mijn koksopleiding had ik een droom om ooit mijn eigen restaurant te starten, maar door mijn 25 jaar marketing & salescarrière is het er tot vandaag nog niet van gekomen.
Als gepassioneerde foodie en geobsedeerde foodservice spotter volg ik elke trend en bestudeer ik hoe bedrijven kunnen inspelen op de noden van elke hardwerkende Horeca uitbater.
Zelf baat ik in bijberoep een winstgevend Foodtruckconcept uit.

Vandaag is gekend dat het aantal bezoeken in de Horeca toeneemt maar dat de uitgave van de bezoekende klant daalt en dit kan nadelig zijn maar…. biedt vooral talrijke kansen om te winnen in een veranderende markt.

Op deze website kan je meer in detail ons statement bekijken maar ik wil jullie graag aanmoedigen om samen even aan tafel te zitten.

Er is een nieuw tijdperk aangebroken voor u als ondernemer = conceptueel verbinden van al je krachten om je veeleisende consument te overtuigen. Een scherp verhaal, waarin visie en missie worden vastgelegd, is een essentiële stap in het onderscheidend vermogen van een horecaconcept. Vanuit die vastgelegde identiteit ontwikkel je de diensten waarin de beleving vertrekt bij jezelf als uitbater, en daarom graven we bij jou naar het antwoord op enkele essentiële vragen: “Waarom geniet je ervan om gasten te ontvangen?” “Welke beleving wil je hen bieden ?”
En vooral, “Hoe wil je zelf behandeld worden als gast?” Met die antwoorden gaan we aan de slag om unieke horecabeleving te creëren.

Als ‘start-up’ werk ik samen met geselecteerde specialisten per discipline die dezelfde mening delen. Samen vormen we een unieke formule om je concept tot leven te brengen en staan wij klaar om je te ontzorgen en je droom verder te realiseren.

We beginnen met de belangrijkste stappen voor elke zaak:

  • Bepalen van identiteit en de rede van bestaan
  • Benoemen van het concept, uitwerken van een merk
  • De beleving doortrekken van interieur, belichting, geluid, kledij tot waar mogelijk in een rondrijdende mond-aan mond reclame

Wij werken met u samen, in de mate van het vooropgestelde budget, om met beperkte, ingrijpende accenten het hart van onze consumenten te koppelen aan uw passie. Deze harten bewaken onze traditionele bourgondische cultuur….en dit in een nieuw conceptueel jasje. In ruil hiervoor garanderen wij winstgevende groei want Foodservice blijft groeien de komende 5 jaar!

Neem gerust contact op langs de contactfiche voor een eerste kennismaking in je zaak.

Tot binnenkort,

Frédéric.

  • Copyright
    www.horecaconceptservice.be
  • Design by
    www.wacowebdesign.be