Waarom
Wat|Hoe
Partners|Projecten
Inspiratie|Trends
Contact
Waarom
Wat|Hoe
Partners|Projecten
Inspiratie|Trends
Contact
NODEN HORECA BELGIË
•Duurzaamheid
De ‘plastic ban’ waarbij vooral de millennials zich aangesproken voelen
Love taste, hate waste’ = consumenten hebben aandacht voor voedselverspilling
‘Holistic approach’ waarin landbouw en foodservice nauwer samenwerken
•Gezondheid
Mentale gezondheid’ waarbij eten en drinken effect hebben op de psychische gezondheid
'Powerfull seniors’ beschouwen voeding als middel ter preventie van gezondheidsproblemen
Van smeren naar eten
•Gebruiksgemak
Bij de ‘fast foodies’ ontbreekt het aan tijd en vaardigheden
'From fast to automatic service’ geleverd op de plaats dat men wil
'Streaming foodservice’ op elk moment van de dag
•Unieke Beleving
De ervaring moet de moeite en de verplaatsing waard zijn
De beleving moet doordacht zijn = conceptuele invulling van A tot Z
De beleving moet buitengewoon gastvriendelijk zijn met doorgedreven gastgerichtheid met uitzonderlijke dienstverlening
De beleving moet voelbaar zijn van digitaal tot in de zaak
•Digitaal gemak
‘Digitale reservatie + bestellingen’ vóór het restaurantbezoek = kostenbewuste snelheid
‘Digitale bestellingen’ af te halen of aan huis geleverd
Virtuele restaurants in grootsteden = explosieve innovatie
•Thuisoplossing
Groeiende thuiswerkende beroepsbevolking
Groeiende overall thuisconsumptie
Nood aan doordachte thuisoplossingen
Wat/Hoe
Lees meer
Partners
Lees meer
Inspiratie/Trends
Lees meer
Contacteer ons
Lees meer
Contacteer Ons
+32 498 58 63 40
GSM
Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
Email
Copyright
www.horecaconceptservice.be
Design by
www.wacowebdesign.be
Privacy Verklaring